Sesizări și reclamații
Pentru sesizări referitoare la schimbarea furnizorului de energie electrică, vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail dedicată: [email protected]

    Ghid pentru întocmirea reclamațiilor scrise

    Pentru a putea să răspundem în mod operativ la reclamațiile scrise, ținînd cont că vă vom răspunde utilizând aceeași modalitate de contact pe care ați folosit-o și dvs, vă rugăm să specificați următoarele:

    A) Datele dvs de contact, Locația exactă (adresa) locului/locurilor de consum relativ la care reclamați sau POD acestuia/acestora.

    B) Natura evenimentului care v-a afectat, data/datele la care acesta/acestea s-au produs (anul, luna, ziua, aprox ora sau intervalul orar).

    C) În cazul când a existat, interacțiunea cu entitatea/entitățile operatorului de distribuție cărora v-ați adresat: Entitatea de distribuție cu care ați relaționat ( cui v-ați adresat ex: secretariat; call center, etc), modul de contactare (reclamație scrisă; email; telefonic); în cazul apelurilor telefonice numărul de telefon la care ați sunat și numărul de telefon de pe care ați sunat) și data apelului (anul, luna, ziua, ora sau intervalul orar aproximativ).

    PLATFORMĂ ON-LINE pentru racordare la rețea și obținere avize de amplasament:

    ZONA TN (Cluj, Bihor, Maramureș, Satu-Mare, Bistrița-Năsăud, Sălaj)

    ZONA TS (Alba, Brașov, Covasna, Harghita, Mureș, Sibiu)

    ZONA MN (Brăila, Buzău, Dâmbovița, Galați, Prahova, Vrancea)