Pentru a putea să răspundem în mod operativ la reclamațiile scrise, ținînd cont că vă vom răspunde utilizând aceeași modalitate de contact pe care ați folosit-o și dvs, vă rugăm să specificați următoarele:
A) Datele dvs de contact, Locația exactă (adresa) locului/locurilor de consum relativ la care reclamați sau POD acestuia/acestora.
B) Natura evenimentului care v-a afectat, data/datele la care acesta/acestea s-au produs (anul, luna, ziua, aprox ora sau intervalul orar).
C) În cazul când a existat, interacțiunea cu entitatea/entitățile operatorului de distribuție cărora v-ați adresat: Entitatea de distribuție cu care ați relaționat ( cui v-ați adresat ex: secretariat; call center, etc), modul de contactare (reclamație scrisă; email; telefonic); în cazul apelurilor telefonice numărul de telefon la care ați sunat și numărul de telefon de pe care ați sunat) și data apelului (anul, luna, ziua, ora sau intervalul orar aproximativ).